неделя, 11 април 2010 г.

ВАЖНИ СЪОБЩЕНИЯ ЗА ВАШЕТО ПОДСЪЗНАНИЕ:


Аз отхвърлям всичко, което ме обременява, което ме засяга, което ме наранява. Аз се освобождавам от всякакви отрицателни мисли. Аз мога да направя това, защото го искам.

Аз изхвърлям всички отрицателни внушения от съзнанието си. Аз се чувствам добре и съм преизпълнен с радост и положително очакване.

Отнасям се към всеки човек, а също и към себе си така, сякаш е най-важният човек на света.

Изглеждам преуспяващ. Действам така, сякаш вече съм личността, която бих искал да бъда.

Всеки нов ден поздравявам весело и със знанието, че ще го приключа успешно. Това, което съм си наумил ще го свърша този ден.

От ден на ден имам нови, по-добри идеи, които са от голяма полза за мен и други хора.

Няма да се дам на нищо и никого да ме изкара от равновесие.

Не се притеснявам от утрешният ден. Аз зная, че ще го приключа успешно.

Самоувереността ми расте ли расте. Тя е мой постоянен спътник.

Отнасям се с пълно доверие и въодушевление към другите хора.

Гледам на желанията си като на реалност и зная, че те ще станат реалност.

Каквото искам да направя, го правя веднага.

Аз съм свободен от страхове и грижи, защото зная, че мога да се справя с всички проблеми.

Аз зная какво искам! Аз зная, че го мога! Ще придам на живота си смисъл и съдържание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар